Selamlar,
Kastettiğiniz "mount oldu mu?" Kontrolü mü?...

Yedekleme dosyasının başına mount komutunu da ekleyin... Ama bir şekilde
qnap kapalı ise doğrudan sunucu üzerindeki diske yazacaktır. Bu sorun için
mount etmeden önce diski bağladığınız dizine "sorunvar.txt" gibi bir dosya
yaratın. Yine yedekleme doyanızda mount komutundan sonra bu dosyanın
varlığını kontrol ettirin. Var ise yedekleme iptal olsun...

Kolay gelsin,
Mucip:)