ElasticSearch kullanmanızı tavsiye edebilirim.

Tek makinada (2 vCpu + 8 Giga Ram) 24 milyon kaydı tutuyorum şu an.

2-3 farklı makinada node sayılarını arttırıp rahatlıkla tutabilirsiniz.

14 Aralık 2012 14:00 tarihinde Ozgur <okara...@member.fsf.org> yazdı:

> Selamlar,
>
> PostgreSQL kullanin. Burada yonelmeniz gerekenler topoloji, dizayn ve
> optimizasyon gibi degisken faktorlerdir. 1 milyar kayit oyle
> anlattiginiz kadar buyuk veri degil.
>
> # du -h /var/lib/mysql/X/
> 386G    /var/lib/mysql/X/
>
> Yukaridaki gibi bir database var hem insert yapiliyor hem de web
> arayuzunden anlik takip ediliyor insert edilen veriler sikinti yok
> ancak kernel dahil mysql konfigurasyonu dahil pek cok tuning yapildi.
> Hatta filesystem 3 sunucu uzerinde isteklere roind-robin cevap verecek
> [...]

Halid ALTUNER
Uzman Sistem Yöneticisi
Bilgi Teknolojileri İş Geliştirme Direktörlüğü
e: haltu...@turksat.com.tr
w: www.turksat.com.tr
p: +90-5302356712