Merhabalar,

Qmail+Qsheff+Clamav üçlüsünü kullanıyorum. Bugün virüs ekli bir posta ulaşınca
dikkatimi çekti Qsheff bu mailin geçip gitmesine izin vermiş. Komut satırından
clamscan ile taradığımda virüsün tespit edildiğini gördüm. Bu durumda Qsheff
sanırım virüs taraması yapmıyor. Eskiden clamd socketine ulaşamadığında Qsheff
hata verir postayı geri döndürürdü. Eğer böyle bir sorun yok ise sorunun
kaynağını nasıl bulurum?

Saygılarımla..