Merhaba,

Birden fazla kisinin sunucuya eristigi bir senaryoda /etc altindaki
degisiklikleri git gibi bir surum kontrol sistemiyle takip etmek
istiyorum. Yani asil amac yedeklemeden ziyade degisiklik takibi. Bu is
icin etckeeper[1] isimli yazilima denk geldim. etckeeper'in yaptigi
sekilde butun /etc dizinini surum takip sistemine aktarmak saglikli
midir? Acaba etckeeper disinda sistemlerinizde kullandiginiz
alternatif araclar ya da yontemler var mi?

Degisiklik takibini oturttuktan sonraki asama yapilan commit'leri
Redmine ya da benzeri bir proje yonetim sistemi ile iliskilendirmek
olacak. Daha once Redmine kullanmadim. Suradaki[2] dokumandan git ile
ilgili bir problem cikarmayacagini anliyorum. Bu sekilde kullananlar
varsa tecrubelerini paylasabilirler mi?

Simdiden tesekkurler.

Cagri

[1] http://joeyh.name/code/etckeeper/