İyi Günler,

Gosa adında bir araçla yapılabiliyor sanırım. Buna gerek olmadan kodlarla
da yapılabiliyor diye düşünüyorum. Düşünmemin nedeni AD üzerindeki user
.NET ile değiştirilebiliyor.

Araç yerine OpenLDAP kullanıcısının şifresi nasıl komutlarla
değiştirilebiliri araştırmak daha pratik olabilir.

*Kadir Levent Becit*
lbe...@gmail.com