Merhaba Arkadaşlar;

Filtreleme yapmak amacıyla gateway olarak kurduğum Debian üzerinde Squid ve
Squidguard ile çalışan bir yapı mevcut. Bu gateway üzerine bir ethernet
kartı daha bağlayıp sistemi yeni aldığım G.SHDSL bağlantımı da dahil ettim.
Amacım G.SHDSL bağlantısı üzerinde 80 ve 443 portlarına gelen istekleri iç
ağımda bir başka sunucuya yönlendirmek. IPTABLES ile hem olağan hattım için
hem de G.SHDSL bağlantım için natlamayı yaptım çalışıyor ancak sadece bir
bağlantıdan gelen isteğe cevap verebiliyor. Zaman zaman G.SHDSL
bağlantımdan ulaşabiliyorken bazen diğer bağlantım üzerinden erişim
gerçekleşiyor ve biri kesiliyor. İki DSL hattınıda default route olarak
tanımladım ancak buda işe yaramadı. Çözüm önerileriniz nelerdir
paylaşabilir misiniz?

Teşekkürler. İyi çalışmalar...