Yeni versiyonları kurunca devamlı conflig hatası verdigi için kedi
reporistorsy sinde php ve apacheyi kurdum web sayfam çalışmaya başladı
fakat türkçe karakter problemi çıktı. sanırım eksik bir paket kurdum. Sizce
hangi paket eksik olabilir brovserde kodlama dilini degiştirince sayfa
türkçe olarak düzeliyor. ama otomatik düzelmiyor.