Selam,

Teşekkür ederim herkese ilgi için. Bende daha önce böyle denememiştim. Yanıt
veren arkadaşlara itafen bende araştırdım biraz,

0/1     9,10,111,12,13,14,15,16,1718,19,20,21     *       *       *

/root/abc.sh

Yukardaki oluyor fakat sanırım biraz hamallık oluyor. 0 yerine yıldız
koymamız lazım birde.

> 00     9,21      *       *       *       /root/abc.sh

Yukarıdaki gibi virgül ile ayırınca sadece sabah 9 ve akşam dokuz oluyor.

*/1 9-21 * * * command

Sanırsam benimde araştırmam sonucu doğru komut bu. Şimdilik işledim kontrol
edicem bir süre olumlu sonuç alıcam gibi. Tekrar teşekkürler.

İyi çalışmalar.

0/1     9,10,111,12,13,14,15,16,1718,19,20,21     *       *       *
/root/abc.sh

Olması gerekiyordu,,