Selam,

Kullandığım php bir scriptim var ve cron ile belirli saatler arasında
dakikada bir çalıştırıyorum. Fakat zaman zaman işleyişi bakımından bazı
yerlerde askıda kalıyor ve askıda kalan prosesleri elimle kill etmem
gerekiyor. Ben istiyorumki örneğin 5 dakikadan eski çalışan php prosesleri
varsa bunları cron yaparak otomatik kill etsin fakat mevcut çalışan php
scriptim yine dakika başı çalışmaya devam etsin. Bunu nasıl yapabilirim bir
fikriniz varmı ?