From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Serdar Güler
Sent: Monday, November 04, 2013 2:12 PM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Re: mysql-bin.* loglarının şişmesi ve
silme/temizleme problemi

Merhaba,

MySQL binary logları elle silmek sizi sıkıntıya sokar çünkü mysql-bin.index
dosyası içerisinde log dosyalarının isimleri bulunur ve sunucu bu dosyalara
erişebildiğini varsayar.

Elle silme işlemi yerine "purge binary logs "komutu ile silmek daha uygun
olacaktır.

http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/purge-binary-logs.html

Kolay gelsin.