ne hatası verdi. hata mesajı önemlidir. google da aratarak bulabilirsin
sorunu belki.

uzaktan usb yi restart edebilirsin. ubuntu da şu şekilde çalıştırmıştım.

echo 0 > /sys/bus/usb/devices/usb1/authorized
echo 1 > /sys/bus/usb/devices/usb1/authorized

birden fazla usb varsa ona dikkat et.

kolay gelsin.