bu jenkins'in web arayüzünün verdiği hata.

Normalde konsoldan bağlanınca sunucu çözebiliyor :S
Birde o gönderdiğim hata da ssh üzerinden jenkins bağlanacak mı diye
denemeye çalışmıştım.

Orjinal sormak istediğim hata burada.

Anlamadım gitti hocam. İlgili hata kodunu aratınca da pek çözüm getirecek
birşey bulamadım.

Failed to connect to repository : Command "git ls-remote -h
git@ubuntu-test:network-admins/networking.git
HEAD" returned status code 128:
stdout:
stderr: Permission denied, please try again.  (Kullanıcının izinleri var
ilgili projede admin seviyesinde)
Permission denied, please try again.
Permission denied (publickey,password). (public key gitlab a ekli,
jenkins'te credential olarak tanımlanmış ve ilgili sshkey gösterilmiş
durumda. )
fatal: The remote end hung up unexpectedly

Gökhan KARAKAŞ

gsm         +90 506 904 90 59