ki İnternet arasındaki iç trafiği dağıta bilirsin.

http://www.idriskoc.com/endian/add-a-failover-internet-uplink/

İdris KOÇ

*Microsoft Sertifikalı **Sistem Uzmanlığı MCSE *

*Linux Sistem Yöneticis*i

Redhat – Centos – Ubuntu

OpenSource & Redhat Linux Expert

ad...@idriskoc.com *|* idris...@yandex.com <idris...@idriskoc.com>

http://www.idriskoc.com
https://twitter.com/ <http://goog_1110833>idriskoc<https://twitter.com/idriskoc>
https://www.facebook.com/idriskocc

 <https://twitter.com/idriskoc>

28 Ocak 2014 11:30 tarihinde EAK Internet Hizmetleri Ltd.Sti. <