Merhaba;

Elime bir miktar HP marka G2, G3, G4 model sunucu geçti, bir kısmını
kullanıp bir kısmını ise uygun fiyatlı olarak satmak istiyorum. Bir kısmı
tek, bir kısmı çift CPU'ludur, üzerinde diskleri ile birlikte verilecektir.
Listeyi görmek için aşağıdaki linke tıklayınız.

http://goo.gl/puMZq6

Fiyatları hakkında bilgi almak için bana direkt yazarsanız sevinirim,
listeyi boşu boşuna işgal etmek istemem.

İyi çalışmalar.

--
Omer Barlas
omer.bar...@gmail.com