- dig gantep.yolasite.com @127.0.0.1 komutunun ciktisini gonderin.
- Sadece DNS kaydini degil, olusturdugunuz zone dosyasinin icerigini ve sistem
loglarini da gonderin.

Iyi calismalar,
From: Celal.Dikici Celal.Dikici
Reply: linux-sunucu@liste.linux.org.tr linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Date: 3 Mar 2014 at 01:49:50 pm
To: linux-sun...@postaci.linux.org.tr linux-sun...@postaci.linux.org.tr
Subject:  [Linux-sunucu] DNS ile web sitesi yasaklama
Merhabalar,
Mail şifrelerini ele geçirmek için bir web adresi kullanıcılara e-mail olarak
atılmış.Aşağıdaki fake adrese erişimi önlemek istiyorum. Bunun için DNS 'te
bir zone oluşturup içine şöyle bir CNAME yazıyorum. Ama başarılı olamadım.
Burada nasıl bir yol izlemek lazım acaba?

gantep.yolasite.com IN CNAME 193.140.136.16