Linux sunucumda usb harici bir disk mount ettim.
Fakat restart ettiğimde bu mount işlemi siliniyor.
İnternetten yaptıgım araştırmalarda /etc/fstab  dosyasının içerisine bunu
eklemem veya crontab ile yapılabilecegi yönünde bilgilere ulaştım.
fstab dosyasına ekledim fakat olmadı. Genelde buldugum örnektrerde dosya
type örnekleri ext3 dü benim usb driverimin dosya tiği fuseblk olarak
görünüyor. acaba /etc/fstab dosyasına nasıl bir satır eklemem gerekiyor

df -Th çıktısı
/dev/sdc1  fuseblk    0.9T  270M  900M   30% /aktar

mount çıktısı

/dev/sdc1 on /aktar type fuseblk (rw,allow_other,blksize=4096)