> Selamlar,
> Emin olmak için kurcaladım biraz. Aşağıdaki sayfada qmail-toaster ile
> gelen yamalar içerisinde "Big DNS patch" görünüyor. Aynı şey olsa
> gerek?!...

> http://wiki.qmailtoaster.com/index.php/Patches_included_with_QmailToaster

Evet aynı şey.

Bir de önerildi mi bilmiyorum ama dns caching için djbdns kullanabilirsin;
özellikle qmail-toaster'da djbdns'in çalışması için gerekli olan paketler
halihazırda kurulu olduğu için kolayca up edebilir forwarder dns cache
(hijacked google dns'lerini kullanmamak şartıyla) yapılandırabilirsin. [1]

http://cr.yp.to/djbdns/run-cache-x-home.html

--
Cagri Ersen
http://www.syslogs.org