Kimden: Salih PALA [bilisimsys...@gmail.com] adına
linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr]
Gönderildi: 29 Nisan 2014 Salı 14:07
Kime: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Konu: [Linux-sunucu] Re: Sağlıklık mail gönderemiyorum.

Kontrol ettiğim zaman, şayet alan adınız
"ortadoguhosting.com<http://ortadoguhosting.com>" ise ptr kaydı gözükmüyor, ek
olarak txt kaydınız içindeki "?all" satırını "mx -all" şeklinde güncelleyerek
deneyebilir misin ? Ptr/rdns kaydına hotmail, gmail gibi servisler ptr kaydına
bakıyor.

29 Nisan 2014 13:03 tarihinde leventersoy.teknowan