Selam,

Emulex'in kendi araçlarını kullanın bunun için...

http://www.emulex.com/files/downloads/linux/tools.html

Dynamic LUN discovery altindaki script isinizi gorur.
Merhaba,

rhel 5.5 / 2.6.18-194.el5 sunucuda emulex hba kart var. Storage'ten
eklediğim yeni disk'i sunucuyu reboot etmeksizin sunucuya tanıtabilmek için
;

echo "1" > /sys/class/fc_host/host(x)/issue_lip

komutunu çalıştırdığıjmda /var/log/messages dosyasında;

Devloss timeout on WWPN xxx şeklinde mesajlar görüyorum. Ayrıca MPDH0:
NOTICE: SCSI4 xxxx  ERROR=0x1 : no connect şeklinde mesajlar çıkıyor.

İnternette bir bug'dan bahsediyor ama yine de şansımı bir deneyeyim dedim.
Konuyla ilgili bir önerisi olan var mıdır?