Ben de bununla ilgili heartbeat önerebilirim 1-2 yıl önce bende kurmuştum
sanırım hala da çalışıyor. Master sunucu down olduysa direk sizin
belirlediğiniz servisleri v.s. slave sunucu üzerinden ayağa
kaldırabiliyorsunuz, ip otomatik olarak atanıyor v.b. araştırmanız faydalı
olabilir.

Bilgilerinize sunar,
İyi çalışmalar dilerim.

Eren Salih PALA