10 Kasım 2014 05:51 tarihinde Aytekin Aygün <aytekinay...@gmail.com> yazdı:

> Merhaba,
> Aşağıdaki[1] dökümandan yararlanarak 3 adet adsl bağlantısını bridge
> olarak GNU/Linux'a bağlayarak tek lokal girişi ve 3 internet çıkışı olan
> bir yapı kurdum. Kaynak IP'ye göre istediğim IP'yi istediğim pppx
> interface'inden internete çıkarabiliyorum. Fakt işin içine dansguardian
> girince işler karıştı. 80 portuna gelen trafiği 8080 e yönlendiriyorum ve
> bu trafik default gateway'den çıkmaya ısrar ediyor. Kaynak ip'ye göre
> yönlendirmrk için marklamam işe yaramıyor. Bu durumu nasıl çözebilirim?

> [...]

Merhaba,
Bir süre önce yukarıda sorduğum sorunun çözümü proxy'deymiş. squid'de,
paketlerin çıkış interface'ini şöyle seçebiliyoruz.

acl admin src USER_IP
tcp_outgoing_address ÇIKIŞ_INTERFACE_IP admin

Marklanan paketler içerik filtrelemeye yönlendirilince yolunu kaybediyordu
ama topu squid alıyor ve paketlerin yolunu bulduruyor.

--
Saygılar,
Aytekin Aygün