Merhabalar,

Giriş seviyesi herhangi marka bir sunucu işinizi görecektir. Benim size
tavsiyem RAM'in en az 8GB ve tek modül olması (ilerde arttırmak isterseniz
yer/slot olsun), Raid kullanılacaksa mutlaka bir raid kartının takılı
olması, softraid'e gönül vermemeniz iyi olacaktır. Raid6, Raid10 tavsiye
edebilirim 4 disk ile.

Ve evet Supermicro ile fiyat avantajı yakalarsınız, emin olun çok iyide
çalışıyor; istediğiniz diskleri takabiliyorsunuz sisteme. Dell'de
önerebilirim, servisi sorun olduğunda bir iki günde hemen sorunu gideriyor
(donanımsalsa sorun eğer).

İyi çalışmalar.

Zekeriya Akyildiz
+90 541 331 87 55