Merhaba,

aslında şu bilgiler de gerekiyor. ilgili partition file system ne idi?
ubuntu hangi surumu idi? kontrolsuz kesilme veya reboot yasandi mi? uptime
ve syslog bilgilerine ilgili diski farkli bir yere mount ederek
erisebildiniz mi? dmesg ne veriyordu? disk raid var miydi?

Buna benzer bilgiler de olsa sanirim daha hizli yardimci olur belki de ufak
bir komutla isi cozer sizi de kurtarirdik.

Yani Ubuntu'm kapandi boot acilmiyor butun herseyim gitti sunucum down
kaldi kismini Ubuntu'ya yediremiyorum kusura bakmayin.

Gerci kurulum yapip orada calistirmissiniz fakat eski disk ve makine
duruyorsa onu da ayaga kaldirip en azindan hatayi giderebiliriz.

Saygilar,

Ozgur

15 Ocak 2015 14:23 tarihinde Özgür Kılıçaslan <ozgurkilicas...@gmail.com>

Ozgur