Pfsense SIP konusunda gerçekten bir baş ağrısı, statik portlar vs ile
kullanıyorum ama hala bazen çalışıp bazen duruyor, sırf SIP sunucumuza özel hat
almayı veya pfsense ten vazgeçip basit bir debian tabanlı firewall kurmayı
planlıyorum, o kadar bıktırdı beni. Evet yönetimi çok kolay, ama maalesef
kusurları da var. Belki de kusur değil istenen bir şeydir ama ben istemiyorum.

—
Ömer Barlas

Mobil bir cihazdan gönderilmiştir, imla ve anlam hataları olabilir.