@Gökhan Selam, tekrar teşekkür ederim bilgi için, yanlış ifade ettiysem
kusura bakma lütfen, uğraşıp 2dk'nı ayırman bile yeterliydi. Riskim büyük,
o yüzden yangınımda büyük olur o nedenle tereddüt ediyorum.

@Selçuk Selam,

Ben dün mail attıktan sonra 20'li olan değerleri maksimum 120 olan
değerlere yükseltebildim. (Halbuki control dizini altında
concurrency-incoming-remote-local dosyalarım vardı ve değerleri 200'dü.
Süreçleri öldürmeyi geçtim, sunucu reboot yiyince bile düzelmemişti,
httpd.conf'la oynarken bir anda düzeldiğini farkettim, ilginç..

Run dosyasında elbette var bir tanımı, hatta sen söyleyince kafamda çark
etti, oradaki değeri diezleyerek değiştirdim gerçekten limiti aştığını
gördüm. Tabi bu yaptığım sağlıklı mıdır, gerçekten bu limiti
işleyebilecekmi, bana bir sorun çıkarırmı kestiremiyorum. Yüklü trafik
vererek denemek lazım sanırım. Birde qmail-send tarafı için local ve remote
port limitlerini yükseltebilirsem çok daha güzel olacak.

cat /service/qmail-smtpd/run
#!/bin/sh

QMAILDUID=`id -u qmaild`
NOFILESGID=`id -g qmaild`
MAXSMTPD=300
#MAXSMTPD=`cat /var/qmail/control/concurrencyincoming`

tail -f /var/log/qmail/smtpd/current
@400000005513c6ab0899f144 tcpserver: status: 0/120
@400000005513f4d724305204 tcpserver: status: 0/300

İyi çalışmalar.