Selamlar,

Elbette yardımcı olmaya çalışacak çok insan vardır burada ama öncelikle
özel yardım istemeyin, çünkü burası genel bir liste. Sizin sorununuzun
çözümü başkaları için de aydınlatıcı olabilir.

Yaşadığınız sorun hakkında biraz daha detay verebilir misiniz? Örneğin
aşağıdaki soruların cevaplarını yazabilir misiniz?

* Hangi dağıtımı kullanıyorsunuz ve/veya kullanmak istiyorsunuz?
* ifconfig -a komutunun çıktısı nedir?
* Ortamda bir DHCP sunucu var mı?

Sevgiler.