Elektrik kesintisine maruz kalan makinalarda WOL çalışmıyor diye biliyorum.
Açıp kapatmak gerekiyor elle. Emin de değilim.

Modem kısmına gelince;

Bazı modemlerde SSH veya telnet ile bağlanınca busybox dediğimiz arabirim
çıkıyor. Bu arabirime belli alanlarda müdahele şansınız oluyor.

Ayrıca bazı modemlerde Port triggering özelliği mevcut. Bakmanızda fayda
var.

> Bridge mod kullanacaksanız ssh vb modeme erişemeyeceksiniz zaten.
> Eskiden vardı, telefonun çalma sayısıyla röle tetikleyen bir devre
> bulabilirseniz, atıyorum, telefon 8 kez peşpeşe çalışca röleyi açıp
> kapatacak şekilde.
> Bu röleyi de bilgisayarın güç düğmesine bağlarsınız.

Halid ALTUNER
Sr. Linux System Engineer & System Architect
e: ha...@halid.org
w: www.halid.org
p: +90-5302356712
P Yazdırmadan önce çevreyi düşününüz / Think about the environment before
printing