On Wed, Dec 02, 2015 at 09:32:43AM +0000, the system wrote:
> ntp ile tam çözemediğim sıkıntılar var. linux centos 6.6 kurulumu
> yaptım ntp sunucusu kurdum.

ntp yerine chrony'e bir bakin derim.

> ntp.conf içinde server kısımlarına server   tr.pool.ntp.orgserver
> 1.tr.pool.ntp.orgserver   2.tr.pool.ntp.orgserver  3.tr.pool.ntp.org

genelde 0.pool.ntp.org 1.pool.ntp.org vs yeterli.

> bazı cihazlarım update etmiyor zamanı ,  hata veriyor mesela bir
> storage var onun ntp ile sync olsun istedim bana mail atmış gece
>: Failed to synchronize cluster time to NTP server #

Arada firewall varsa udp/123'un kisitlanmadigina emin olun.

> bu configler doğru ise kendi kendine devamlı olarak belirtilen pool
> ile sync olurmu yoksa ben manual tetiklememi yapmam gerekir.

ntpd calisirken manual birsey yapmaniza gerek yok.  ntpq (veya chronyc)
konutu ile hangi sunucudan sync ettiginizi gorebilirsiniz.

> servisi stop edince ve yine aynı komutu çalıştırdığımda adjust time
> server 62.2.85.186 offset -0.003335 sec diyor ve saat 7 saat geri
> alıyor.

timezone'unuzu kontrol edin.
$ date
Fri Dec  4 10:18:35 EET 2015