Merhabalar,
Uzun zamandır kullandığımız Qmail-Toaster posta sunucusunu iptal ederek
uzak sunucudan e-postalarımızı yönetme kararı aldık. Zira TTNET ile
uğraşılmıyor?! Blok yemekten blok oluyoruz sürekli... :(

Şirket içindeki lokal sunucudaki e-postaları karşıdaki sunucuya taşımak
lazım. Ondan sonra lokal sunucudaki posta servisini kapatacağız. E-posta
hesapları karşıda da açık. Birinci öncelik ve ikinci öncelik olarak
ayarlandığı için tüm hesaplar karşıda da var. Bizim sunucu kapalı ise
tüm e-postalar karşıya düşüyor. Sonra fetchmail ile lokal sunucuya
indiriyoruz...

Biraz kurcalayınca aşağıdaki sayfaya ulaştım ama emin de olamadım! Tüm
alt dizinler de taşınıyor mu? Veya bu işlemi yaptıktan sonra bir daha
yapsak ne olur? Postaların üzerine mi yazar yoksa çoğaltır mı? Bu sorun
önemli. Çünkü bir deneme yapmak isterim. Deneme yaptıktan sonra sunucuyu
kapatmadan önce bir daha kopya gerekir doğal olarak. Bu durumda ne
olacak?...

https://www.howtoforge.com/how-to-migrate-mailboxes-between-imap-servers-with-imapcopy

İlgilenen tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)