Bende ayni dusunceye sahibim. Fakat tartisma gibi algilanmasin, ben yerli
hosting firmalarini oneririm. Hem sorun yasandiginda hizli ve ayni dili
konusabileceginiz muhattap bulursunuz hem de sistem ve guvenlik sizin derdiniz
olmaz.

Bu arada amac yalniz blog icinse vps yerine hosting paketi daha da hesapli
olacaktir.