Merhaba,
Benim teorim Linkedin den aliyorlar. Tabii ki emin degilim, eski
calisanlardan bazilari profilini guncellemedigini ve gelen maillerde
olduklari icin bu baglantiyi kurdum ancak bu durumdan biz
etkilenmiyoruz cunku isim.soyi...@sirket.tdl seklinde bir formatta
attiyorlar. Eger sizinde firma e posta adresleriniz bu formatta ise
tezim daha da guclenmis olacak.
Iyi calismalar.