bence reklam elbette olsun olmasın değilde grubun amacı dışına çıkılıyor
abartılmasın yeter. zaten kişi paralı bir ürün aramak istersede sorar
paralı bir ürün istiyorum free ile ulaşmak istemiyorum diye kriter olarak
belirtir.

mesela scroll arkadaşın dediğin gibi tek domain free 2. domainden sonra
paralıymış... reklama girermi bilemedim belki iyi niyetinden tek domain
diye düşünüp yollamıştır.

22 Şubat 2016 13:50 tarihinde Özgür Kılıçaslan <ozgurkilicas...@gmail.com>