sunucunuz mariadb ise websitesinde de ilgili plugin var.
hatta sisteminizde farklı isimle mevcut dahi olabilir.

On 15-03-2016 15:35, Necati BAYAR wrote:
Mysql server'ın Audit loglarını almak istiyorum.
mysql sayfasında

my.cnf
[mysqld]
plugin-load=audit_log.so

veya

mysql>*|INSTALL PLUGIN audit_log SONAME 'audit_log.so'; |*
*|bu şekilde yapılacagından bahsetmiş fakat audit_log.so plug inini sunucuya nereden ve nasıl yüklemem gerektigini bulamadım |*
*|Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz |*

https://dev.mysql.com/doc/refman/5.5/en/audit-log-plugin-installation.html anlatmış

48K Logo

İyi çalışmalar