Merhabalar,

https://www.online.net/en/dedicated-server#perso

Bahsettiğim sunucular şu an ellerinde yokmuş. Türklerin sunucu alma konusunda bazen sorun çıkarıyorlar sebebi de bizim türklerin sunucuyu kiralayıp 1-2 ay beleş kullanıp parasını ödememesi.

Orada farklı özelliklerde 9-10 tane dedicated sunucum var, 3 yıldan fazla olmuştur.
fiyat/performans/destek konusunda memnum ve mesutum :)

saygılar