Yazdım aslinda sunucu dış dns hiç çıkmıyor içerde mail atıp alınabilen bir
sunucu mail atıp almakla ilgili hiç sorunu yok

içerdeki dnsimize  bu sorun adına  A ve MX kaydı açmıştım yinede bu hatayı
alıyorum

ayrıca tüm service restart ettim sorun devam ediyor

Hosts çıktısıda aşağıdaki gibidir bu çıktıda bir problem gözüküyormu ?

[root@mail ~]# cat /etc/hosts

127.0.0.1   localhost localhost.localdomain localhost4
localhost4.localdomain4

::1         localhost localhost.localdomain localhost6
localhost6.localdomain6

172.16.xx.xx mail.localhost.local mail

127.0.0.1 mail.localhost.local mail