Merhabalar,

Sistemimde SMS gateway olarak SMSTools kullanmaktayım. Ancak kendisi
operasyonel anlamda çok kırılgan olduğundan başka gateway kullanmayı
düşünüyorum.

En uygun aday olarak GAMMU'yu tespit ettim ancak bu servisin de eş zamanlı
olarak birden fazla modem kullanamadığını gördüm. Bunu aşmak için elle her
bir modem için ayrı ayrı smsd servisi çalıştırmam gerektiğini okudum ancak
bu durum yönetimi zorlaştırıyor.

GAMMU'nun bu yönetimsel sıkıntısını aşmak için, her bir modemi kullanacak
smsd instancelarını çalıştırmak için ayrı ayrı servis scripti yazmak
yerine, hazır bir çözüm önerebilir misiniz?

Ya da,

Bu iki gateway yerine önerebileceğiniz başka servis var mıdır?

Saygılarımla,
Sencer HAMARAT