Roundcube'u centos7de ben de postfix+dovecot ile kullanıyorum. Benim
yapılandırmada, farklı bir istemcide (pop peeper) imap (dovecot) oturumu
açınca maildir'de .INBOX klasörü ve dovecot-uidvalidity +
dovecot-uidvalidity.XXXXXXXX dosyaları oluşuyor.

Ardından Roundcube'de oturum açınca maildir'de yukardakilere ek olarak
.Drafts + .Junk + .Sent + .Trash  klasörlerini ve dovecot.mailbox.log
+ subscriptions dosyalarını oluşturuyor. Ancak roundcube'ün default_folders
parametresi true da olsa false da olsa yine de oluşturuyor.

7 Eyl 2016 16:01 tarihinde "Özgür Kılıçaslan" <ozgurkilicas...@gmail.com>