Zabix ile ilgili benimde sorum var bende CPU %80 üzerinde oldugunda ve bu deger
5 dk boyunca devam ediyorsa bana mail atsin istiyorum nagios ile bunu çok iyi
yapabiliyordum ama zabbix ile yapamadim bir deger veriyorum ama malesef kriter
uymuyor ve mail atmiyor.
Orani nasil verecegimi bilirsem çözecegime inaniyorum

iPhone'umdan gönderildi

Murat Budak <muratt...@hotmail.com<mailto:muratt...@hotmail.com>> sunlari yazdi
(18 Eki 2016 19:39):

Merhabalar,

Zabbix client'a script eklenerek ve zabbix serverda template olusturularak bu
tür degerler toplanabilir, trigger edilir ve grafiklendirilebilir

NFS tarafinda inode ve size takibi yapmadim henüz, bu gözlemi el ile
terminalden çikti alip komutlari ile gönderirseniz sizi yönlendireyim

________________________________
Gönderen: Salih PALA <bilisimsys...@gmail.com<mailto:bilisimsys...@gmail.com>>
adina
linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr<mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr>

<linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr<mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr>>
Gönderildi: 18 Ekim 2016 Sali 14:47
Kime: linux-sunucu@liste.linux.org.tr<mailto:linux-sunucu@liste.linux.org.tr>
Konu: [Linux-sunucu] zabbix nfs disk inode kontrolü hk.

Selamlar,

Zabbix tarafinda yeniyim, biraz arastirdim ama elle tutulur birsey bulamadim.
Nfs olarak mount ettigim alanin disk boyutlariyla birlikte inode degerlerini de
monitor etmek istiyorum. Zabbix 3.2 versiyonunda bunun nasil yapilabildigini
bilen veya kullanan arkadaslarin destegine ihtiyacim var.

--
Iyi çalismalar.
e-postalari almak istemiyorsaniz asagidaki baglanti adresini kullanarak 1
dakika içinde üyeliginizi sonlandirabilirsiniz.