Merhabalar,

Bir kaç kere daha sanallaştırma konusunda soru sormuştum ama bu defa iş
ciddiye bindi gibi...

Proxmox kullanmayı düşünüyorum. Sanal olarak da hiç windows olmayacak
gibi. Önceki win makinada Firebird veritabanı kullanılmış ama onları da
zaten kolaylıkla Linux'a taşıyabiliyoruz. Deneyimim var...

Proxmox içinde sadece bir Linux makina olacak ve üzerinde CANIAS ERP
olacak.

Makina 16 GB U1 seviyesinde bir DELL sunucu. Biraz eski. Toplam 5
kullanıcı olacak. Yeterli olur mu? Ne önerirsiniz?...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)