8.01.2017 22:42 tarihinde Mesut Güler yazdı:
> ben kvm kullanıyorum 2 sunucuda, misafirler linux.

Merhabalar,

Peki depolama olarak nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz? Proxmox'u bir
diske kurarak misafir işletim sistemlerini ayrı bir diske mi
kuruyosunuz? En performanslı ve güvenli yöntem nedir?

Elbette RAID de önerebilirsiniz? Proxmox RAID performansı nedir? Linux
misafir üzerinde java ve PostgreSQL koşacağı da dikkate alınırsa?...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)