Herkese Merhaba;

LXC ile sanallaştırılmış 6-7 adet sunucum var bunları başka bir fiziksel
üstünde KVM'e taşımak istiyorum. Biraz google'ladım ancak pek tatmin edici
şeyler çıkmadı. Bu arada KVM'e taşıma yapacağım fizikselin diski LVM olarak
yapılandırılmış durumda.

Bu konuda tecrübesi olan, daha önce buna benzer bir taşımayı yapmış
arkadaşlar varsa, veya önerisi olan varsa dinlemek isterim.

saygılar,

--
sefa yıldız