From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Bektaş Yıldız
Sent: Saturday, May 20, 2017 7:37 PM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Re: Yedekleme

Yardımınız için teşekkürler, webde şunu buldum deneyeceğim.

http://www.mustak.org/periyodik-mysql-ve-dizin-yedekleme-araci-mqbackup/

Burak Bozyiğit <burakbozyi...@gmail.com> şunları yazdı (20 May 2017 19:10):

Şöyle bişey deneyebilirsiniz.

Yalnız kendim denemedim öncelikle başka bir yerde denerseniz daha iyi olacaktır.

mtime +3 -exec rm {} \;

Şu aramayla ulaştım kendisine:
https://www.google.com.tr/search?q=delete+files+older+than+30+days+in+unix
<https://www.google.com.tr/search?q=delete+files+older+than+30+days+in+unix&oq=delete+files+older+than&aqs=chrome.2.69i57j0l5.4892j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8>

&oq=delete+files+older+than&aqs=chrome.2.69i57j0l5.4892j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Merhaba, sunucuda bulunan /home dizininin altında siteler var buradaki
dosyaları ve mysql yedeklerini farklı bir diske değilde aynı diskte yedek almak
istiyorum son 3 gün için yedek alıp 3 günden eski olanları silmesini istiyorum
bunun için ne yapabilirim? Virtualmin kurulu ama onunla manuel olarak yedek
alabiliyorum.

Saygılarımla

Burak Bozyiğit
burakbozyi...@gmail.com