Merhaba İbrahim bey,

    apache_user:x:0:0::/home/apache_user:/bin/bash

Yaparak Apache kullanıcısına SSH yetkisi ve ROOT seviyesinde yetki
verilmiş,

Normalde

apache:x:48:48:Apache:/var/www:/sbin/nologin

olması gerekmektedir.

"Rootkit Hunter" ile sistemi taramanızı, history komutu ile geçmiş
komutları incelemenizi, öneririm. Normal bir durum değil.

Saygılarımla İyi Çalışmalar Dilerim,
Vedat ELÇİGİL