Merhaba ,
sorun çözdüm. linux console ekranları oluyor. Ctrl + Alt+ F1;F2... ile
geçiş yapılıyormuş. Default olarak göstermeyen ekrana geçmiş. Nasıl
olduğunu bilmiyorum. Ama düzeldi çalışan ekrana geçince.
Bu arada Vmware Vcenter kullanıyorum. vmshare üzerinden centos konsola
bağlanmak istediğimde ekran gelmiyordu. İyi günler.