amacınız içeriği mi görmek gidilen siteyi mi bilmek bilemiyorum tabi
ama şirket bilgisayarlarının tamamına kendi yarattığınız CA'yı
tanımlayıp, bir wildcard SSL yaratarak teknik olarak bir "man in the
middle attack" gerçekleştirmeniz gerekiyor. tabi squid'i de buna göre
yapılandırmanız gerekli.

Omer Barlas
omer.bar...@gmail.com