Merhabalar,

Şu ana kadar windows sunucu ile hiç işim olmadı. Ancak farklı bir
ortamda mecburen tanışmak zorunda kaldık. Debian makinadan win
paylaşımına ulaşmak istiyorum. Aşağıdaki komutu daha önce samba ile
denemiştim. Sıkıntı olmamıştı ancak şimdi sadece okunabilir bağlanıyor.

sudo mount.cifs //Winserver/muhasebe /home/kullanici/WinPaylasim -o
user=administrator, password=BenimSifrem

Win sunucu üzerinde administrator kullanıcısında dizin izinlerini de
verdim. Ancak şunu farkettim. mount komutu vermeden önce Linux
makinadanki WinPaylasim klasörü 777 yetkili ve sahibi de Linux
kullanıcısı. Ancak yukarıdaki komut ile mount yapınca root:root oluyor?!
Sıkıntı burada olsa gerek?! Ama neden root oluyor bilemedim?!...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)