Cpanel dışında Centos bir artısı yok gibi. Ama diğer taraftan Ubuntu Server
Cloud'larda en çok tercih edilen server işletim sistemi durumunda.

Ama kişisel görüşüm diğer herşeyde olduğu gibi kişisel tercih gibi bu
durumda. KDE mi Gnome mu? Centos mu Ubuntu mu? Emacs mı Vim mi? gibi
sorular trollük dışında pek işe yaramıyor.

~Umur

24 Ağustos 2017 13:35 tarihinde Türker Sezer <turkerse...@tsdesign.info>