Merhabalar;

Raspberry Pi 3 raspbian üzerine hostapd ve dnsmasq yükleyerek hotspot
olarak çalıştırdım.
Acaba nasıl olurda bu hotspot'a bağlanan kişileri otomatik olarak bir
sayfaya yönlendirebilirim? Genellikle ücretsiz olan wifi ağına
bağlandığımızda açılan popup sayfası gibi otomatik açılacak ve istediğim
yere yönlenecek bir sistem yapmak istiyorum. Bunun için yol gösterebilecek
ya da fikir verebilecek arkadaşlardan yardım bekliyorum.

Zaman ayırıp cevap yazan herkese şimdiden çok teşekkür ediyorum.