Merhaba Ahmet Bey, hangi Linux sürümü için yükleme yapıyorsunuz? Bu
bilgileri paylaşsanız daha rahat yardımcı olabilirdik. Yıllardır bu
çalışmaları yapan biri olarak tecübem bana izin ve yetkilerle ilgili bir
sorun olduğunu söylüyor. Apache kendi yetkisiyle bu dosyayı oluşturamamış.
Dosya olsaydı hata olamayacaktı.
Aşağıdaki komutu deneyebilirmisiniz?

*chown -R www-data:www-data /usr/share/cacti/rra*
Umarım işinize yarar. Eğer hala sorun devam ederse bana ulaşabilirsiniz.

İyi çalışmalar dilerim.

İbrahim AKŞİT
Best Regards and Wishes
Yours Sincerely.