Merhaba,

apache2ctl -S

ile hangi port da hangi domaini dinledigini sayin Ilhan'in bahsettigi
sorunu yasiyor musunuz gorebilirsiniz.

Sorun varsa buyuk ihtimalle  "port 443 namevhost " satirin yaninda ya da
aliaslarinda *.yyyy.com gibi birsey cikmali, ya da sadece default
gozukur veya sizin eklediginiz vhost hic gozukmez.

Bu sekilde nerede sorun oldugunu anlamaniz daha kolay olacaktir.

Bir biri ile eslesen servername ya da aliaslardan hangisi ustte ise daha
once okunacaktir. Eger hersey dogru gibi gozukuyor ancak istediginiz
satir asagida ise konfigurasyon dosyalarinizin onune 01 02 gibi siralama
degerleri koyarsaniz o konfigurasyonun yuklenmesini one cekebilirsiniz.

Saygilarimla,